luni, 26 octombrie 2015

Cartea de pe noptiera

Asa cum fiecare cioara isi lauda puiul, si eu doresc sa imi laud blogurile, mai ales cand sunt foarte noi si totusi atat de bine optimizate. Dar nu despre optimizare seo vreau sa vorbesc acum, ci despre faptul ca am pus suflet in fiecare cuvant asternut vreodata pe bloguri si ca fiecare dintre ele imi aduce un strop de bucurie. Cartea de pe noptiera se vrea a fi o incercare de a vorbi pe scurt despre cartile pe care le citesc si de a le recomanda altora, caci e pacat sa tinem ascunse lucrurile utile. In masura in care timpul imi va permite, voi aduce la lumina carti care pe mine m-au influentat sau care mi-au dat pentru un moment o stare de bine, mi-au trezit o emotie... Sper sa va placa blogul meu si sa nu va sfiiti sa il recomandati. :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu